kızlan inceburun

Güzel Bir Gün, Güzel Bir Parkur ve Arkadaşlar

İnceburun tarafında biraz rüzgar çıkmıştı, bu kıyılarda hava oldukça sakin, renkler çok güzel.

Kayalarda bir martı görüyoruz, başka zaman fazla önemsemediğimiz martı bu kıyılarda bizi heyacanlandıran bir canlı oluyor, uçup gidişini zevkle izliyoruz.

gereme katıyalı

Bayağı yürüdük, Katıyalı’da çeşmenin yanında mola veriyoruz, diğer zamanlara göre uzun bir mola oluyor. Hepimiz yorulduk , daha gideceğimiz rampalı bir yol var. Gürol arkadaş toprağa uzanarak molanın tadını çıkarıyor. Çeşmeden sularımızı tazeliyoruz.

kızlan gereme

Dönüşümüzde geldiğimiz dağlık araziden değil de rüzgar türbinlerine giden yolu kullanıyoruz. Döne, döne tırmanılan bir yol, bu yorgunluğun üzerine yürüyüşümüzün tuzu biberi gibi. Aslında böyle yorgunluklardan sonra da kilometrelerce yürüdüğümüz çok olmuştur, yorgunluktan yakındığıma bakmayın.

Yukarılara çıktıkça manzara güzelleşiyor, tepede artık yokuşlar bitiyor, Kızlan manzarası karşımızda.

dağlardan kızlan manzarası

Tepede yolu takip etmeyerek patika yola sapıyoruz manzarayı fotoğraflamak, seyretmek için kısa molalar vererek. Sol tarafımızda ilginç görüntüler sunan bir yarık var, Kızlan’a doğru uzanıyor.

Bu güzel parkur, arkadaşlarla daha da güzelleşiyor.

Tepelerden düzlüğe indik, Mustafa bir yerden geçerken hocam killi toprak istediğinde buradan getirirdim diyor. Kızlan sokaklarında kısa süren yürüyüşten sonra arkadaşlarla vedalaşarak arabama doğru gittim. Güzel paylaşımlar yaptığımız, arkadaşlarla geçen güzel bir zamanı yaşadık. Ayrılırken hepimiz mutluyduk, anılarımızda unutulmayacak bir gün daha yaşamıştık. Sabah 09.30 da başlayan yürüyüşümüz saat 18.00 e yaklaşırken son bulmuştu.