Bir Şubat Masalı

baharda-pazar-gezisi-63

Uzaklardan daha beyaz görünüyor, fotoğraflarımızı çekip hemen yola koyuluyoruz. Gelirken yolu bilmediğimiz için zorlanmıştık, gidişte yola kadar çıkan patika yolu gördük, güzel bir yürüyüş oldu.

baharda-pazar-gezisi-64

Devamlı tepe tırmanıyoruz, yolumuz üzerinde doğaya salınmış bir eşek bizi izliyor. güneybatımızda dağların arkası turuncu, kızıl renklerde, gün batımını yükseklerden görüntülemek için acele ediyoruz.

baharda-pazar-gezisi-65

Doğaya düşen turuncu ışıklar hoş bir görüntü yaratıyor.

baharda-pazar-gezisi-66

Yolumuz üzerinde taşlarla kabaca örülmüş, üstü toprak damlı bir yapıyla karşılaşıyoruz, büyük bir ihtimalle hayvan damı olarak kullanılmış.

baharda-pazar-gezisi-67

Kel armut çiçekleri bir tarafta, güzel bir gün batımı diğer tarafta.

baharda-pazar-gezisi-68

Arabamıza binerken güneşi göreceğimizi ummuyorduk, bir anda o büyülü bakır tepsi Tilos’un yamaçlarından yuvarlanmaya başladı.

baharda-pazar-gezisi-84

Herşey çok güzeldi, gerçek yaşamda çok az rastlanılacak görüntülerin, toprakların içinden geçtik. Onun için bu sayfama Bir Şubat Masalı dedim, masallar artık pek anlatılmıyor ama masal gibi dünyalar, yaşamlar pekçok yerde var.

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

4 yorum

1. Hocam ,coook güzel fotoraflar elinize yüreginize saglik, bizde sizin sayenizde bu masalari görme sansini yasiyoruz bu soguk HamburgdaGurbeteTesekkürler

2. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel. Ne mutlu size ki bu güzellikleri yaşayabiliyorsunuz. Güzel yazınız ve resimlere çok teşekkürler. Okurken bir nebze olsun kendimizi oralarda hissedebildik.