kargı inceburun yürüyüşü

Kargı – İnceburun Yürüyüşü

kargi-inceburun-yuruyusu-48

Manzara çok güzel, birkaç gün esen sert kuzey rüzgarı havayı oldukça temizlemiş, her yer berrak bir şekilde görülüyor.

kargi-inceburun-yuruyusu-49

Mağaranın önündeki patika yola önce Ekrem arkadaşım ulaştı, bundan sonra Kızılova’ya doğru yürüyeceğiz.  09.30 da Kargı’dan başladığımız yürüyüşümüzde öğlen verdiğimiz 15 dakikalık mola dışında  saat 17.00 ye kadar hiç mola vermeden yürüdük. Bu arada çobanın sesi de duyulmaya başladı, bugün  hep bizimle beraber yürüdü, çoğu kez sesini duyduk, oldukça hızlı yürüyorlar. Daha önce keçi çobanıyla yğürümüştüm, keçiler hiç durmuyor yürürken birşeyler koparıp gidiyorlar.

kargi-inceburun-yuruyusu-50

Bilmediğimiz bu parkurda yürürken vaktinde geri dönebilecekmiyiz diye kafamda bir soru hep oldu, patika yola çıkınca ister istemez bir rahatlama oluyor. Bilmediğimiz arazilerde ki buraları ile ilgili başkalarından da bir bilgi aldığımız yok. Şartları biraz zorladığımın farkındayım, yanımda güvendiğim bir yol arkadaşımın olması beni bu yürüyüşleri yaparken cesaretlendiriyor. Kış ayına girdiğimizden bu yana zamanla yarışıyoruz, sık ormanlarda, geçit vermez arazilerde, sarp kayalarda yeni deneyimler kazanıyoruz, şükür şimdiye kadar şansımız da bizimleydi.

kargi-inceburun-yuruyusu-51

Sabah güzel fotoğraflar çektiğimiz kayalıkta akşam güneşinde birkaç fotoğraf daha çekiyoruz.

kargi-inceburun-yuruyusu-52

kargi-inceburun-yuruyusu-53

Yıkılmış ağaçların altından geçtik, burada bir yerde bayağı geniş bir arazide ağaçlar kurumuş. Bu ormanlarda hastalık bayağı yaygın, teknemle geldiğim yıllarda da kıyıdan bu durumu görebiliyordum.

kargi-inceburun-yuruyusu-54

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Bir yorum

1. Resim ve yorumlar için teşekkür ederiz. Bu yaz üçüncü defa fakat bir gün için değil bir hafta için geleceğim. Bir sorum olacak müsaade edersen. Denizden en yüksek yerleşim yeri neresidir?
    Nefes darlığı çekenler için.