Etiket: trekking

dağlrın büyüsü 0

Dağların Karşı Konulmaz Büyüsü

7 Kasım Salı günü Hızırşah’ta yaşayan öğretmen  arkadaşım Sedat Kaya ile Hızırşah’ın 4-5 km ilerisinde yer alan Karadağ’a tırmandık. Saat 10.00 da başlayan yürüyüşümüz saat 17.00 de noktalandı. Birkaç dakikalık nefes almaların dışında durmadan...

Datça Yaban Doğasında – Emecik Dağı

19 mart tarihinde Ekrem İpek arkadaşımla Emecik dağlarında yürüdük. Emecik dağına daha önce birkaç kez çıktım, oradan Datça yarımadasının görünüşü çok güzeldi, ama her çıkışımda istediğim havayı bulamadım, hava hep pusluydu. Rüzgarın kuzeyden hafif...

Hurmalıbük – Lindos Koyu Yürüyüşü

14 Mart günü arkadaşımla saat 9.30 da Kovalıca deresinden başladığımız yürüyüş sonunda saat 13.30 da Hurmalıbük’e ulaştık. Hurmalıbük’e daha önce doğu tarafındaki Karasüleyman deresinden gelmiştim, dönüşte dağların sırtını takip ederek Soğuksu virajlarına çıkmıştık. Bu...

Datça Yabanıl Doğası’nda

14 mart Cuma günü arkadaşım Ekrem İpek ile inanılmaz güzellikte bir doğada yürüdük. Şimdiye dek Datça Hurmasının vatanı 3 büyük dereyi gezmiştim, bugün yürüdüğümüz Kovalıca deresi Datça Hurmasının yoğun olarak bulunduğu 4. dere. Hurmalıbük’e...

Şelaleler Yürüyüşü – Fotosafari

23 Şubat pazar günü Hızırşah Kızılbük’üne inen vadi üzerindeki şelalelerde yürüdük, fotoğraflar çektik. Foto-Safari dediğim yürüyüşte doğada yürümenin yanısıra fotoğraf çekmeye de oldukça zaman ayırdık. Diğer türlü yürüyüşlerde belli bir parkuru aşmak zorundasınız, zaman...

aktur koyları 3

Datça Aktur-Fotosafari

22 Aralık pazar günü arkadaşım Ekrem İpek ile fotoğraf çekmek amacıyla Yarımada’nın doğusuna doğru hareket ettik. Fotoğraf çekmek için derken, kendimi fazla zorlamayacağım arazilerde güzel görüntüler yakalamaktı amacım. Ekrem arkadaşım da bu teklifimi...