Etiket: palamutbükü

Bedya Pansiyon

Palamutbükü Bedya Pansiyon Palamutbükü Bedya Pansiyon kendinizi evinizde hissedeceğiniz bir aile pansiyonu. Sessiz, huzurlu, ekonomik bir tatil için uygun, denize 100 m mesafede sizlere bir köy ortamı sunuluyor. Evinizdeki huzur ve sıcaklık. Bahçedeki oturma...

27 Mart Betçe Gezisi

27 Mart günü arkadaşımla Betçe yollarındaydık, hemen hemen her hafta gittiğim Betçe’ye geçen hafta gidememiştim. Bilmeyenler Betçe neresidir diyebilirler, Datça  yarımadasının uç kısımlarındaki bölgeye Betçe deniyor. Sındı, Mesudiye, Yaka, Cumalı, Yazı köyleri bu bölgede...

Çağla Toplanırken

2 Mart pazar günü arkadaşım Sedat Kaya ile birlikte Betçe’ye doğru yola çıktık. Bir gün önceden yağmurlu bir hava olacağını biliyordum ama yağmur yağarken bu topraklarda fotoğraflar çekmek, doğayı görüntülemek iyi olur dedim. Dışarıya...

yazıköy'de bayram ziyareti 0

Betçe’de Bayram Ziyareti

Bu bayramı yalnız geçirmem gerekti, ilk gün bazı büyüklerimi ziyaret ederek bayramlaştım. İkinci gün saat 12 gibi Yaka Köye doğru yola çıktım, güzel bir hava vardı. Knidos Akademi’ye uğradıktan sonra bayram ziyaretleri yaptım. Yaka...

Palamutbükü Otelleri

Palamutbükü Palamutbükü Datça Turizminin son yıllarda parlayan yıldızı, Palamutbükü’ne bu ilginin nedeni nedir diye araştırdığımda berrak denizinin, uzun sahilinin dışında en önemli etken olarak gelen kişilerin buradaki konaklama tesislerinde bir aile sevgisi ortamında rahat...

palamutbükü'nde tatilciler 0

25 Ağustos Palamutbükü’nden İzlenimler

25 ağustos Pazar günü arkadaşlarımla Palamutbükü’ne gittik, yolumuz üzerinde bulunan Yaka Köydeki knidos Akademi’ye uğradık önce sonra ver elini Palamutbükü. Arkadaşlarım denize girerken ben de tatile gelenlerle konuşarak “neden Palamutbükü” sorusuna cevap aradım. Tanınmış...

Knidia Çiftliği ve Değirmenbükü

14 Ağustos çarşamba günü arkadaşım Sedat Kaya ile Yazı köyü arazilerindeki Knidia çiftliğine gittik, oradan Değirmenbükü sahiline indik. Sahilde piknik yapan ailelerle geçen zamandan sonra Palamutbükü, Mesudiye kıyı yolunu takip ederek döndük. Güzel bir...