www.datcadetay.com

Muzaffer Özgen-Datça

ressam48@gmail.com

Paylaş

Aslında bu pazar doğa yürüyüşüne gitmeye niyetim yoktu, öğleden sonraki etkinliğe katılmak istiyordum , erken kalkmayacağım diye de bayağı geç yattım.Sabah saat 8.00 de telefon sesiyle uyandım , Ahmet Soydan arkadaşım geziye gidiyoruz hadi gel deyince " ben bugün gelmeyeceğim , dediysem de arkadaşım yeni arkadaşlar var Hızırşah'ın arkalarında düz yoldan yürüyeceğiz , çabuk da döneceğiz deyince acele bir şekilde çantamı hazırladım ve arkadaşlarla buluştuk.

Hızırşah arazilerinde Kısık mevkiinde arabamızı park ederek , Kartal vadisinde yürümeye başladık. Domuzçukuru falan denince şaşırdım , Hızırşah arazilerinde gezeceğimiz söylenmişti, ben bu yoldan düz giderek eski Mesudiye yolunda yürümek istiyordum. Yarımadaya gelmeden önce Mesudiye yolu buralardan geçiyormuş.

Vadinin girişinde yüksek kayalar var

Bu hafta yürüyüşümüze katılan fotoğraftaki arkadaşların bir zaman sonra geri döndükleri haberi geldi. İyi de olmuş , gittiğimiz yerlerde bayağı zorlanırlardı. Bu pazar yürüyüşlerine katılacak arkadaşların kondisyon ve dağda yürüme açısından kendilerine güvenmeleri gerekiyor .

Bugün ilk kez birlikte yürüyeceğim arkadaşlar Erdal Maviş, eşi Duygu hanım ve Cem Erkunt

Ormanların içinden yol alıyoruz

Fotoğrafta da görüldüğü gibi bizim yürüyüşlerimizde birlikte yürüme olmuyor , bazı arkadaşlar arayı bayağı açıyor .Çoğu kez ben en arkadan geliyorum , sağıma soluma bakarken, fotoğraf çekerken durum böyle.

Ağaçlama 'da bir mağara , yağmur çiseliyor ,bir bahar yağmuru aniden bastırırsa diye içimde bir korku var .Her zaman yanımda taşıdığım yağmurluğu almamışım.Geçmiş aylarda dağlarda üşüterek rahatsızlandım , etkisi daha yeni geçti , diğer yandan fotoğraf malzemelerim var.İçimden yolumuz üstünde de böyle mağaralar olsa diye geçiriyorum.

Bunlar mayıs ayında çektiğim ilk çiçek fotoğrafları ,

Bu yıl bahar yağmurlu geçiyor , mayıs ayında da değişik çiçeklere rastlayacağımı umuyorum.

İlerideki bir tepede kahvaltı molası verilecek

SAYFANIN DEVAMI

Resim ve metinler izinsiz ve www.datcadetay.com Adresi belirtilmeden kullanılamaz.Web sitenizde paylaşmak için sadece linkini veriniz.